החשיבות של בחירת הצבע בעיצוב חנויות | עיצוב חללים מסחריים | סטודיו אינטו
23469
post-template-default,single,single-post,postid-23469,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

החשיבות של צבע בעיצוב חנויות

החשיבות של צבע בעיצוב חנויות

החשיבות של צבע בעיצוב חנויות

מה צבע הקירות בחנות ישדר ללקוחות?

לבחירת הצבעים בחלל מסחרי וחנויות קמעונאיות ישנה השפעה רבה.

למרות שהעיצוב היום הולך לכיוון יותר מינימליסטי ומודרני, אנחנו מקפידות לשלב בכל הפרויקטים שלנו אלמנטים של צבע. לבחירת הצבע יש הכרעה על תחושת הלקוח בחנות ועל ההחלטות שיעשה. כשאנחנו נכנסים לחנות אנו קולטים את העיצוב ברמה החושית, בעיקר נזכור לאחר היציאה איך היא גרמה לנו להרגיש, ובכך אם האם נחזור אליה בשנית או שלא.

 

הדרך בה אנו תופסים את הצבע הינה מרתקת ומאחוריה יש פסיכולוגיה שלמה, על החשיבה שלנו, על הפרשנות שלנו כלפי מה שמקיף אותנו, והדרך בה המוח שלנו תופס את הצבע.

בחנויות, צבעים ממלאים תפקיד גדול יותר ממה שאנחנו יכולים לדמיין. חשוב מאוד לגרום ללקוחות להרגיש בנוח בחנות. בעיקר היום, בו האונליין בעלייה ואת החוויה הפיזית והקשר למותג לקוחות צריכים לקבל דרך החנות הפיזית. לקוחות ירצו לחזור לחנות שתהיה מעוצבת בצורה טובה, בהתאם למוצרים ועם פלטת צבעים מותאמת. יתרון נוסף הוא שלקוחות ירצו לקנות דברים נוספים אם הצבעים הנכונים יהיו בסביבתם.

 

צהוב הוא אחד מהצבעים האהובים עלינו בחללים מסחריים.

הוא משדר מסחריות, יצירתיות, אופטימיות. הוא יכול להתאים גם לעיצוב חנויות לקהל צעיר, עיצוב חנויות צעצועים. בגוון החרדל יתאים גם לחללים מסחריים בתחום עיצוב הבית, ריהוט ולייף סטייל.

יש לשים לב לגוון המדויק שלו, שכן הוא יכול לשדר גם אושר ושמחה, אך במינון לא נכון יכול גם להרתיע ולהשיג את הפעולה ההפוכה.

 

אדום הוא צבע עוצמתי, משתמשים בו הרבה בעיצוב קצביות, סופרים, מכולות ופיצוציות.

הוא משדר משהו מאוד פרקטי, תופס את תשומת הלב של הלקוח באופן מיידי. הוא משדר רושם של קניות מהירות, מאיץ את דופק הלב ויוצר דחיפות לרכישה. אנחנו ממליצות להשתמש בצבע האדום בתצורה היותר כהה שלו, או בצורה הקרובה יותר לחום.
הוא אינו יתאים ברוב המקרים לחללים שמטרתם לקרב אליהם את הלקוח וליצור שהות ארוכה בחנות, אלא לחללים שרוצים לשדר רכישות מהירות ללא קשר אישי ללקוח.

 

בדיוק ההפך ממנו, נמצא הצבע הכחול, צבע שקל להתחבר אליו, משדר רוגע, ואיטיות.

מתאים לחללים בהם שהייה ארוכה של לקוח היא רצויה, מטרתו לגרום לקונים לקנות ללא לחץ ומשאיר מקום להרהורים. יתאים מאוד לעיצוב אולמות תצוגה, לחנויות בוטיק, לחללי עבודה ועוד.

היום הגוון הטרנדי של הכחול הוא הכחול הכהה/כחול טורקיז, אותו ניתן למצוא הרבה גם בצבעי קירות וגם בנגרות.

 

הצבע הירוק מתקשר לאלמנטים של טבע, תחושה כללית של אושר ובטחון. זהו צבע מאוזן, משמש הרבה פעמים לעיצוב חנויות ירקות, חנויות בריאות, מסעדות ובתי קפה עם מוצרים בריאים.

אנו אוהבות את השימוש שלו בגוונים הכהים שלו, שמשדרים איכות, וגם את הגוונים הבהירים שמכניסים חיים ואווירה ביתית ורגועה.

 

הצבע הורוד קיבל תפנית בשנים האחרונות והפך מצבע שמקושר לעולם הילדים לצבע נשי, אלגנטי שניתן לעשות בו שימוש כמעט בכל חלל מסחרי, במינון כמובן.

הוא מעלה ישר תחושות שמחה, אושר, חיוביות ויש לו השפעה חיובית מאוד על הצרכן בחלל מסחרי. ישנם היום גוונים מעולים בגוונים ורדרדים שניתן לעשות בהם שימוש נרחב, לקבל מראה קלאסי ועם זאת מעודכן ועכשווי.

 

כמובן שאת הצבע שתבחרו צריך להשלים באמצעות חומריות בחלל, שתבוא מחומרים כמו עץ, ברזל, ואלמנטים עיצוביים נוספים שיתמכו בשפה העיצובית שלכם. בסופו של דבר, זכרו תמיד שתפקיד העיצוב בחנות שלכם להיות יפה, מושך בולט והכי חשוב- מוכר.

מקוות שאתם מבינים קצת יותר על החשיבות של צבע בעיצוב חנויות

 מידע נוסף על חללים מסחריים תוכלו לקרוא כאן

גווני הצבעים לקוחים מהאתר של נירלט https://nirlat.com/

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button