עיצוב פיצרייה – עיצוב פנים חוויתי לחנויות מזון | עיצוב מסעדות | סטודיו אינטו
23664
post-template-default,single,single-post,postid-23664,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

עיצוב פיצרייה – עיצוב פנים חוויתי לחנויות מזון

עיצוב פיצרייה – עיצוב פנים חוויתי לחנויות מזון

אז היום כפי שהבנתם – נדבר על עיצוב פיצרייה – בהיבט של עיצוב פנים חוויתי לחנויות מזון

מי שעוקב אחרינו באינסטגרם יודע שאנחנו מאוד אוהבות לעצב חנויות מזון מכל הסוגים. בגלל שאנחנו מסתובבות הרבה בין פרויקטים ואוכלות הרבה בחוץ, נאלצנו (חלקנו לפחות) להגביל את צריכת הפחמימות לסופ״שׁ.
וכמו שאומרים- Those who can’t eat-Design

אז היום בבלוג שלנו נדבר על עיצוב חנויות פיצה שוות במיוחד, כאלו שאם ניתקל בהן גם באמצע השבוע, ניאלץ להתפתות.
נבין איך אפשר להשתמש בעיצוב מסחרי בשביל לעצב חנות שתהיה ייחודית ותבליט את הייחוד שלכם וכמובן- תכניס את הלקוחות פנימה.

דבר ראשון- מה הקונספט שלכם?

בעידן של ימינו, בו ישנו עומס של עסקים ושל מסרים שיווקיים מכל כיוון, חשוב להתמקד. לכן אנחנו מציעות להתחיל את הפרויקט באפיון קהל הלקוחות שלכם באופן מדויק וספציפי ככל האפשר. השלב ההתחלתי הוא חשוב ומשמעותי לתהליך מכיוון שהתכנון והעיצוב של המקום נבנים על סמך האפיון ההתחלתי.

 לאחר שדייקנו את אפיון הקהל, הקונספט שנבחר יתבסס עליו והדגש יהיה על החוויה של קהל הלקוחות הרלוונטי. אנחנו אוהבות ליצור קונספטים שהם על זמניים אבל חוויתיים. כלומר שהעיצוב יתאים לכם גם בעוד כמה שנים ולא יהיה מאוד טרנדי. אבל מצד שני חווייתי, מאוד ויזואלי, ובולט בשטח.
כי אם כבר מעצבים קונספט חדש, אז ללכת עד הסוף.

חשבו מחוץ לקופסא

הימים בהם פיצרייה הייתה רק פיצרייה- עברו. היום לקוחות מחפשים יותר, מחפשים את הערך בכל דבר ובכל מקום אליו הם הולכים. ניתן לשלב בחנות את חווית ההכנה של הפיצה, לחשוב על מוצרים בהתאמה אישית, על ערבים חווייתיים.
בהיבט העיצובי ישנם הרבה דברים אותם ניתן לשלב, אשר ישתמשו היטב בחלל הפיזי כמו חזית ויזואלית ובולטת אותה ניתן לצלם ולהעלות לאינסטגרם, קירות חווייתיים, שילוב אלמנטים מתהליך ההכנה, חומריות מיוחדת בחלל ואלמנטים זכירים ואייקוניים אשר יבליטו אתכם ויגרמו ללקוחות לזכור אתכם.

חומריות וצבעוניות חמימים

בעיצוב חנויות מזון חשוב להקפיד על חומריות וצבעוניות שמעוררת תיאבון וגם נראית אסתטית ונקייה. כדאי ללכת על צבעים חמים ועל טקסטורות מחוספסות מעט בשביל לתת תחושה חמימה ולעודד שהייה במקום. חשוב לשלב תאורה חמה אך לא מאירה מדי, תאורה בצבע לבן חם תעשה עבודה טובה. כדאי לייצר הדגשות על קירות ועל איזורים ספציפיים באמצעות תאורה דקורטיבית שתואמת את הקונספט.

רוצים לדעת עוד על עיצוב פנים לחנויות מזון? מוזמנים לקרוא על כך בבלוג

הסטודיו שלנו מתמחה בעיצוב מסחרי, צרו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית 052-5912301 רותם.

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button