עיצוב חנויות מזון- למה חשוב לשים לב? | סטודיו לעיצוב פנים | סטודיו אינטו
23699
post-template-default,single,single-post,postid-23699,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

עיצוב פנים לעסקי מזון

עיצוב פנים לעסקי מזון

בואו נדבר על עיצוב פנים לעסקי מזון ועל מה כדאי לשים דגש בתהליך

עיצוב חללים מסחריים זה אתגר מסוג אחר. צריכים להתקיים מספר דברים כדי שהעיצוב באמת ישרת את המטרה:
הוא צריך להיות מתוכנן היטב, להכניס את כל הפונקציות לתוך חלל שבדרך כלל קטן יותר ממה שצריך. הוא כמובן צריך להיות מותאם לתקציב ולמקסם אותו בצורה היעילה ביותר. אבל יש פה אלמנט נוסף שהוא חשוב והוא זה שמשלים את תהליך המכירה שלכם ללקוחות שלכם.

הוא חייב לרגש. אתכם ואת הלקוחות שייכנסו לבית העסק שלכם.

בחנות המקרונים שעיצבנו בנווה צדק, יצרנו זאת דרך חיבור למוצרים. שזה כנראה די קל, כי המקרונים שלהם פשוט מושלמים. אבל מדובר בטעמים עדינים, מדויקים ועם זאת- מאוד עדכניים ומשתנים, כל חודש הם מוציאים טעם מיוחד ושונה בשביל לחדש ולרענן ללקוחות שלהם.

לכן בעיצוב הפנים של החנות שיחקנו על האיזון שבין הקלאסי לבין הטרנדי, וגם לקחנו בחשבון שבימים כתיקונם ישנם הרבה תיירים בנווה צדק שמחפשים חוויה ויזואלית.

הצילום שיצרנו להם ממקרונים (אמיתיים!) דואגים לכך שהחנות תבלוט מאוד ותעניק חוויה זכירה ללקוחותיה.

צילום: תמיר רוגובסקי

גם חזית בית העסק שלכם, לא תמיד מקבלת את מירב תשומת הלב שהיא יכולה. והחזית היא הדבר הראשון שהלקוח רואה, היא גם ממשיכה לשווק את העסק בשעות הסגירה ואפשר לעשות דברים יצירתיים ומעניינים שייתנו לכם וללקוחות ערך מוסף.

צילום: תמיר רוגובסקי

לתאורה יש חשיבות גדולה מאוד בעיצוב פנים לעסקים, והיא גם תקבע איך הלקוח ירגיש בחנות.

מצד אחד, התאורה צריכה להיות חזקה ומאירה ומצד שני, לא להרתיע. חשוב מאוד לא לוותר ולקבל ייעוץ תאורה מסחרי ולרכוש מחנויות שמתמחות בתאורה לעסקים.

במיוחד בעיצוב חנויות מזון, תקפידו על תאורה איכותית שתשרת אתכם לאורך שנים ותעשה את האפקט הרצוי בחלל המסחרי.

צילום: מאור מויאל

מה שכיף בעיצוב פנים לעסקים זה שאפשר ללכת רחוק עם הקונספט העיצובי. אפשר לעצב חלל שייראה טוב ומזמין, ואפשר גם לעשות משהו שירגש את הלקוחות, ויפתיע אותם. ואז הם באמת ירצו לחזור. עם מגוון החומרים שיש היום ובעזרת יצירתיות, ניתן להגיע לעיצוב פנים שהוא פרקטי ומתוכנן היטב וגם כזה שיפגע בלב הלקוח.

סטודיו אינטו מתמחה בעיצוב מסחרי בהתאמה אישית למותג

אם גם אתם זקוקים לעיצוב חלל מסחרי יצירתי, מוזמנים ליצור קשר לשיחת ייעוץ ראשונית-
052-5912301 רותם.

לפרויקטים נוספים מוזמנים ללחוץ כאן

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button