עיצוב מעדניות | עיצוב פנים למעדניות | סטודיו אינטו לעיצוב מסחרי
23766
post-template-default,single,single-post,postid-23766,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

עיצוב מעדניות

עיצוב מעדניות

והפעם נדבר על עיצוב מעדניות

אז על מה כדאי לשים את הדגש בעיצוב מעדניות, בשביל להגיע לחלל שיהיה ייחודי ומוכר

 הרכישה של אוכל היא רגשית, ובניגוד למוצרים אחרים שאולי קשה להוציא עליהם כסף, הרכישה היא מאוד מהנה וקלה. כולנו אוהבים להרגיש שאנחנו משקיעים בעצמנוובגוף שלנו במוצרים איכותיים, מיוחדים, טריי, כאלה שלוקטו במיוחד עבורנו. ועל כן, עיצוב הפנים במעדניות צריך להיות חוויתי ומהנה גם הוא.

איך שאנחנו רואות את זה, עיצוב מעדנייה הוא ברובו עניין של ניגודים

מצד אחד, החוויה של כניסה למעדנייה זורקת אותנו לשנים עברו, למעדניות משפחתיות ותיקות בשווקים, בהן לא קיימת השפה העיצובית והמיתוגית. המעדניות שם פעם הן קטנות וצפופות אך עתירות במאכלים שעושים חשק לטעום ולרכוש.

מצד שני, היום קיים הצורך להתבדל, יש את האפשרות ליצור חלל מסחרי שהוא אתם, שיביא לכם את הקהל המדויק וגם יהיה יפה, פרקטי לעבודה ומוכר. כמו כן, בעיצוב חללי מזון דרושה אסתטיקה של ניקיון ושל טריות בשביל לגרום ללקוחות לתת אמון במותג.

בין שתי החוויות הללו צריך לאזן

התכנון הראשוני חשוב ומשמעותי, תחילה בחלל המטבח וההכנות- חשוב לוודא מול משרד הרישוי שאתם עובדים מולו, ששטחי ההכנה והמטבח קטנים יחסית ומאפשרים חנות גדולה ככל הניתן, שתוכלו להכניס אליה מגוון מוצרים רחב ואפילו מקום פוטנציאלי למוצרים חדשים בעתיד.

תורת הניגודים באה גם פה לידי ביטוי, ופה נמליץ מצד אחד לתת את חווית העושר, השפע, הצבעים, הריחות, הסוגים השונים של המוצרים. לתת לעיניים לעבוד וללקוחות להתסקרן.
מעדניות צריכות להיות יחסית מלאות בסחורה ולא מסודרות מידי.
מצד שני, סדר והיררכיה חשובים ללקוחות בשביל לא להתבלבל ולעבוד קשה מידי בחיפושים אחר מה שבאו לרכוש.

לקוחות בחנויות מזון אוהבים מאוד לטעום ולהתרשם, והקנייה היא חוויה קולינרית. תאפשרו ללקוחות אינטראקציה עם המוכרים, עודדו טעימות וצרו אווירה של קלילות מצד אחד, איכות ומקצועיות גבוהה מצד שני

ובאופן כללי, בכל סוג של חנות מזון מומלץ לשלב בין טקסטורות וצבעים משתנים, ולהתשמש בסוגי שונים של תאורה על מנת ליצור עושר ויזואלי ולהשלים את חווית הקנייה.

מזמינות אתכם להתרשם מהפרויקטים באתר וילצור קשר ליעוץ ראשוני בטלפון 052-5912301

 

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button