עיצוב מסעדות וברים בולטים ומיוחדים | עיצוב פנים לעסקים | סטודיו אינטו
23841
post-template-default,single,single-post,postid-23841,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

עיצוב מסעדות וברים

עיצוב מסעדות וברים

עיצוב מסעדות וברים – בואו נדבר על זה

יש לנו רק מילה אחת לומר על זה, או בעצם שתי מילים – חווית לקוח.

בעידן האונליין, בו קל ופשוט להזמין כמעט הכל הביתה, יש משמעות שונה מפעם לעיצוב פנים מסחרי. לא מדובר רק בנכס מסחרי שצריך להיראות מספיק טוב, אלא ביכולת להעניק חווית לקוח משמעותית וזכירה באמצעותו.

כשמדובר בעיצוב פנים למסעדות, החוויה חייבת להיות רגשית. ככל שתגרמו ללקוח להרגיש יותר רצוי ולהעניק לו חוויה ייחודית, כך הוא ירצה לחזור לאכול שוב. חלל של מסעדה לא מורכב רק מאוסף של צבעים וחומרים שמתחברים ביחד לעיצוב יפה בעין, הוא צריך לספר סיפור מדויק.

איך עושים את זה?

קודם כל דרך אפיון מדויק ועמוק. החלל יכול להיות מאוורר ופתוח יותר, או צפוף. החוויה יכולה להיות מאוד מהירה ודינמית, או איטית וארוכה, תלוי בקונספט של המקום. כל אלו פרמטרים שנלקחים בחשבון בשלב ההתחלתי של אפיון המקום והפרוגרמה. הקונספט העיצובי יכול להיתמך בעולמות תוכן שונים ומגוונים, יכול להיות מאוד בולט או מאוד שקט, וכל החלטה שכזו תשפיע על חווית הלקוח במקום.

חשוב להבין שעיצוב הוא לא רק ליופי אלא יש לו משמעות שיווקית עמוקה ביותר, בין אם פרקטית או פסיכולוגית, כלפי הלקוחות שייכנסו.

עיצוב צריך לרגש ולחדש.

בשלב ההתחלתי אנו מפתחות את הסיפור של בית העסק. הוא יהווה את התשתית לתכנון ולעיצוב של המקום, באמצעות תשאול מקיף, אפיון והבנת הצרכים של היזמים ושל הלקוחות העתידיים של המקום.

חשוב לנו לבדל את בית העסק, לא להסתכל על עיצוב טרנדי, אלא ליצור עיצוב שילווה את המסעדה למשך שנים קדימה, ימשיך להיות רלוונטי, ויותר מכל, יצור אצל קהל הלקוחות חוויה חיובית וזכירה.

התהליך מתבצע בשני מישורים, הראשון פרקטי. בשלב זה נוודא שהחלל מנוצל בצורה מיטבית, שהוא נוח גם לעבודה וגם לשירות.

המישור השני הוא רגשי, ופה נוודא שהחלל מייצר ויזואליות מיוחדת, שהוא מותאם לקהל הלקוחות ומתקשר את המסרים הנכונים. כמו כן חשוב לוודא שהמסעדה תבלוט מספיק אל החלל הציבורי, בין אם מדובר במסעדה על הרחוב או בתוך מרכז מסחרי, חשוב שהיא תקבל את תשומת הלב הרצויה.

כל חלל עובר טיפול ייחודי בהתאמה אישית, כדי לוודא שהוא ימקסם את הפוטנציאל ולהבטיח שההשקעה בשיפוץ תשתלם.

עיצוב פנים מקצועי יאפשר קבלת חלל מסחרי מתוכנן כראוי ומעוצב עד לפרטים הקטנים.

התהליך מתחיל בגיבוש הקונספט וכולל בתוכו הדמיה תלת מימדית, תכניות לביצוע, מכרז קבלנים והצעות מחיר, ליווי הטמעת העיצוב בחלל עד למסירת החלל ללקוח.

נשמח לעזור עם עיצוב המסעדה החדשה שלכם, לשיחת ייעוץ התקשרו- 052-5912301 רותם.

לחצו כאן לבלוגים נוספים על עיצוב עסקי מזון

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button