עיצוב מסעדות מזון מהיר- איך מקפידים על חווית לקוח מעולה | עיצוב מסחרי
23946
post-template-default,single,single-post,postid-23946,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

עיצוב מסעדות מזון מהיר- איך מקפידים על חווית לקוח מעולה

עיצוב מסעדות מזון מהיר- איך מקפידים על חווית לקוח מעולה

תחום אוכל הרחוב אהוב במיוחד על הקהל הישראלי וכיום ניתן למצוא כמעט את כל סוגי המאכלים בהגשה מהירה על הדרך. את עיצוב המסעדה ניתן לרתום גם למטרה זו ולהשתמש בו בשביל ליצור חווית לקוח חיובית, מפתיעה ובעיקר משתלמת.

עיצוב מסעדות מזון מהיר- איך מקפידים על חווית לקוח מעולה

 

עיצוב פנים לעסקים שיודעים מי הם

אוכל הרחוב מותאם למי שמחפש חוויה קלילה, מהירה ולא מחייבת. בהתאמה לכך גם תחום העיצוב התפתח והשתנה והיום העיצוב המסחרי של חלל המסעדה הפנימי והחיצוני הוא חלק בלתי נפרד מעסקי המזון. תכנון ועיצוב לעסקים שיודעים מה המטרות שלהם, מי  הקהל שלכם ומה הערכים והחזון שלהם, יצליחו למשוך אליהם את הקהל שהם רוצים ולגרום לו לחזור.

את כל אלו נעביר ללקוחות דרך הקונספט העיצובי ודרך החוויה שתיבנה בחלל.

 

איך מקפידים על חווית לקוח מעולה? עיצוב סניף של רשת פלאפל בוארון

בעיצוב החנות של פלאפל בוארון שילבנו את דלפק המכירה ממש על הרחוב, בצורה כזאת שבצעד קטן אתה מסודר עם מנת פלאפל ביד, באפס מאמץ.

 

עיצוב מסעדה שרואה את הלקוח

בין אם המסעדה נמצאת במרכז מסחרי או ברחוב, חשוב ליצור חיבור בין פנים המסעדה לבין החלל הציבורי. לדאוג שכלל הלקוחות, גם אלו שלא ייכנסו באותו הרגע למקום שלכם, יהיו מודעים אליכם בחלל הציבורי.

מיתוג ושימוש בשילוט ובתוכן כתוב היטב, יתנו תוצאה טובה ויגרמו לחשיפה גבוהה ולתדמית טובה שתשרת אתכם לאורך זמן. הלקוח שלכם שמחפש אוכל רחוב קליל ולא מחייב צריך להרגיש בנוח במקום שלכם.

אין זה אומר לעצב מקום בנאלי, אלא לקחת את החוויה לקצה וליצור מקום קליל ומהנה, אבל מוקפד.

 

עיצוב מסחרי חוויתי

חווית הלקוח היא מילת מפתח בכל מה שקשור לשביעות רצון הלקוח. חווית הלקוח מורכבת מהפן התפעולי של המקום, לוודא שיש מספיק מקום מעבר, שהתור קצר, שההזמנה נוחה ושהלקוח לא התאמץ יותר מדי. ומהצד השני שלה, החוויה מורכבת מהפן הרגשי של הלקוח. נרצה שהלקוח שלנו יהיה שמח, לכן החוויה הרגשית שתעבור מהחלל צריכה להיות חיובית, מפתיעה, בשביל שמי שישקיע את כספו באוכל יקבל את החוויה הכי טובה במקום.

 

התאמת לרמת המחירים

את הקונספט הכללי ואת הבחירות החומריות והצבעוניות נתאים לרמת המחירים של התפריט. נרצה ליצור אחידות ובהירות כלפי הלקוחות שיגיעו למקום וגם אלו שרק ייחשפו אליו מבחוץ.

נטמיע את המסעדה בצורה נכונה בחלל המסחרי, כך שגם תבלוט וגם תהיה מותאמת לסביבתה, ובכך גם לקהל היעד. כשמדובר בסניפים במיקומים שונים של אותה הרשת, כל סניף יקבל טיפול מעט שונה בשביל שיתאים לקהל היעד המקומי שלו, תוך שמירה על ערכי הרשת.

לקוחות היום יודעים להעריך איכות וחדשנות, בין אם זה בצורת ההגשה של האוכל ובין אם זה בעיצוב החלל. ובעיקר מצפים לחוויה כוללת אחידה.

למאמרים נוספים על עיצוב מסעדות מזון מהיר- איך מקפידים על חווית לקוח מעולה, לחצו כאן

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button