עיצוב חנויות מזון | עיצוב חנות תבלינים וטבע שמספרת סיפור | סטודיו אינטו
23825
post-template-default,single,single-post,postid-23825,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

עיצוב חנות תבלינים וטבע

עיצוב חנות תבלינים וטבע

הפעם בבלוג נספר לכם על תהליך עיצוב חנות תבלינים וטבע שהסתיים לאחרונה

הסיפור של “התבלין” התחיל לפני 13 שנה בתחום התבלינים ועם השנים התפתח למוצרים שונים.

כיום ניתן למצוא בחנות תבלינים טריים, מוצרי טבע ובריאות, פיצוחים ואגוזים בקלייה במקום, קפה שנקלה ונטחן במקום, מוצרי מכולת ואפייה ואביזרים משלימים. תדמיינו ריח תבלינים בשילוב של קפה קלוי ושל פיצוחים חמים, כך חווים את החנות בשנייה הראשונה. הקונספט העיצובי שיצרנו לקח את החוויה הזו עד הסוף.

התבלין היא חנות עם שורשים עמוקים בגדרה. עסק ותיק ומוכר, עם קהל אהוב ונאמן ששמח מאוד על השינוי וההרחבה של החנות. כשיוצרים שפה חדשה לעסק ותיק, ישנה הרבה אחריות מצד אחד לכבד את ההיסטוריה ומצד שני ליצור חוויה מודרנית ולחנות שתישאר עדכנית לעוד הרבה שנים.

התבססנו על חווית השוק האותנטית בשילוב ערכים של טבע, מקצועיות, שפע, עושר שמתבטאים בשפה העיצובית החדשה שיצרנו למותג.

לקוח שנכנס לחנות, קודם כל יפגוש בחלון הראווה. את ויטרינת הזכוכית שהייתה בחנות פירקנו, במקומה הצבנו שתי קשתות בטון, שמהוות את חלון הראווה של החנות ובולטות כלפי הרחוב.

 

לאחר מכן הוא ייכנס לחלל הימני של החנות, בו ניתן למצוא דלפק מכירה רחב ומעוגל, המכיל בתוכו מידוף משלים לקופה. משם ניתן לעבור לחלל השמאלי, שמכיל את רוב המוצרים.

במעבר בין שתי החנויות הצבנו קשת רחבה וזווית הראייה ממנו אל החלק השני בחנות מלווה בהרבה צבעים ועושר ויזואלי.

גם עם תצוגת המוצרים שיחקנו, והצבנו חלק מהמחלקות בתוך נישות אשר בנינו וחיפינו בטיח מינרלי.
חלקן האחר מוצגים באמצעי תצוגה שעשויים מברזל ועץ. על הרצפה ניתן למצוא סלי יוטה עם אגוזים ותבלינים יבשים שמוסיפים גם הם לחוויה. שולחנות האמצע ארוכים ומסיביים, מכילים סחורה רבה וגם אחסון, מדמים את הבסטות מהשוק, מעניקים חוויה אותנטית שמותאמת לקונספט העיצובי.

 

מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי העץ החזקים לבין חומריות עדינה של אפור מעושן ונגיעה של צמחיה ירוקה ורעננה וצהוב עז. שילבנו שני סוגים של ריצוף, ריצוף פורצלן דמוי פרקט וריצוף מצויר עדין.

הלכנו עד הסוף בבחירות של הריצוף ושל החיפויים. שילבנו צורניות של קשתות וטקסטורות מחוספסות ולא חסכנו בפרטים. סוגי התאורה משתנים מאחר וישנם כמה מפלסי תקרה, מה שמייצר עניין ועומק מבחינת האור המלאכותי והטבעי שנכנס מבחוץ.

הסיפור העיצובי של התבלין מדבר על חוויה של שוק, של אותנטיות, של רוך וחום. בשילוב של ערכי טבע, בריאות, תודעת שירות גבוהה ויחס משפחתי, שיחד מייצרים חוויה שכל לקוח ישמח לקבל. תמונות נוספות של הפרויקט תוכלו לראות כאן

רוצים לדעת עוד על עיצוב חנות תבלינים וטבע או עיצוב פנים לעסקי מזון? לחצו כאן או התקשרו ליעוץ ראשוני ללא עלות

פותחים חנות ורוצים חוויה ייחודית? בואו נדבר 052-5912301

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button