עיצוב פנים לעסקים | עיצוב חנות רהיטים ובניית קונספט לטייק איט | סטודיו אינטו
24005
post-template-default,single,single-post,postid-24005,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

עיצוב חנות רהיטים ואקססוריז – TAKE IT

עיצוב חנות רהיטים ואקססוריז – TAKE IT

עיצוב חנות הדגל החדשה של טייק איט- חנות רהיטים ואקססוריז לעיצוב הבית
את טייק איט אנחנו מלוות כבר כמה שנים, ותמיד שמחות לאתגרים החדשים שהם מזמנים לנו. והפעם נקראנו לתכנן ולעצב את אולם התצוגה החדש של take it, אשר משתרע על חלל של יותר מ- 1,000 מ״ר.

 

 

הקונספט העיצובי שהובל ע״י הסטודיו הינו מינימליסטי, רענן וצעיר.

לקחנו על עצמנו אתגר, כמה מתוך המעטפת הכללית של החלל הריק (שמורכבת מבטון על כל סוגיו) נוכל לשמר, ולהתאים אליה את העיצוב ואת האלמנטים שנבחר להוסיף, מתוך ראייה של less is more, ולהעניק עיצוב מדויק, נעים וקולע לרגש במינימום התערבות בחלל.

 

אנחנו אוהבות בטון, זה לא סוד. ומעריכות מאוד עיצוב יצירתי. כך שכל אתגר נקבל בשמחה, כי זה פתח לעיצוב יצירתי ומעניין. והיום חלק מחווית הלקוח בחנויות, זה עיצוב אותנטי, אמיתי, שמדבר את העסק ואת ערכיו ומגיש אותם ללקוח בצורה קולעת.

לא ויתרנו על פינת קפה גדולה, מפנקת, שממוקמת ממש בכניסה לחנות. כך שהלקוחות ירגישו שחשבו עליהם ועל הרצונות שלהם. פעמים רבות זה מה שיקבע כמה זמן הלקוח ישהה בחנות. ככל שיהיה לו יותר נוח ונעים, הוא ירגיש יותר מוזמן, כך הוא יבלה יותר זמן בחנות וכנראה שגם יקנה יותר.

 

חלק מהקירות חופו, חלקם נשארו כמו שהם בצורה הטבעית שלהם.

מבחינת פלטת החומרים והצבעים, בחרנו להשתמש באריחים לבנים ושחורים מרובעים ומבריקים אשר מאפשרים קונטרסט עם הבטון הטבעי, צבעים בהירים לקירות, נגרות בגוון אלון מבוקע, ומשטחי שיש עם טקסטורה עדינה.

 

בשביל לשמר את הרוח האותנטית, שהיא כל כך מרעננת בעולם הריטייל הישראלי, בחרנו לפתוח פתח שצופה אל מרלו״ג החברה,  שנמצא צמוד לחנות, על מנת לאפשר ללקוחות לצפות בתהליכים מאחורי הקלעים, לליקוט ואיסוף הסחורה שנשלחת דרך אתר האונליין של Take it עיצוב חנות רהיטים ואקססוריז

מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שאלה על עיצוב החנות שלכם בין אם קיימת או חדשה ונשמח להתאים לכם קונספט מדויק ונראות
זכירה וייחודית.

סטודיו אינטו לעיצוב מסחרי

 

 

לא קיימות תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button